wtorek, 7 kwietnia 2009

Starpunkty

Co sądzicie o rzeczach do kupienia ze starpunktów?
Ja myślę, że to fajny pomysł, ponieważ nie każdy może mieć takie rzeczy ze starpunktów jak ty, co sądzi o ich ilości. Oryginalność się kłania (; .
Myślę też, że niektórym przydałaby się kasa. Podobało mi się to, że dostawało się za każde nagrody starpoints 10 $ . Nie doświadczyłam jeszcze wtedy tego, ale niektórzy co tysiące może dostawali 100$? Lub inną ilośc.
2 rozważenia są dobre, nie wiem która lepsza.

Aktualizacja 1.
Zrobiłam tak, żeby każdy mógł komentować bloga, nawet niezarejestrowani. :) Proszę o komentarze, ponieważ blog jest nowy i nie ma żadnych. Statystyki są, komentarzy nie ma ...

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

po pierwsze sciagasz wszystko z bloga harajuku

tylko o starpunktach sama dalas

Kadiri Chan pisze...

Eee? Sory bardzo, ja umieszczam na tym blogu co chcę, a blog HarajukuGirlPl to nie moja sprawa i wcale od niej nie zgapiam !!!

Anonimowy pisze...

Fajny Pomysł o tych starpunktach mogła byś tak zrobić:)

Witaj !

Witaj na moim blogu o stardoll ! Znajdziesz tu nowości, kody, najpopularniejsze rzeczy i dużoo, dużo innych rzeczy o stardoll ! Codziennie coś nowego, a praktycznie prawie zawsze! Pozdrawiam ;* !