piątek, 17 kwietnia 2009

Nowo-stare minishopowe rzeczy !


Taak ! Kochałam kiedyś te rzeczy, lecz dawnoo temu, na stardoll, nie dostawało się 1sd na dzień no i poprsotu nie było kasy na oto te rzeczy. Teraz są, obraz 'cherry' i drink z nim. Drinka nie widziałam, ale myślę, że też jest stary.

Cherry coke - 4$, cherry - 5$

Czemu stardoll daje nowo-stare rzeczy? Nadmiar nowości? Brak pomysłów? prośby użytkowników? Wiem tylko jedno. Cieszę się, że te rzeczy powróciły do minishopu.

Obraz jest z kitsch'u, jak dawniej, a 'cherry coke'? może dlatego nie widziałam, bo to było tymczasowe, tak jak tu. NIe określono sklepu, lepije kupić wcześniej 'cherry coke', jeśli się spodoba, ponieważ znów może zniknąć, ; D

1 komentarz:

chronologikum pisze...

Ja też nigdy nie widziałam tego kubka ;P a że obraz zniknął to nawet nie wiedziałąm x)

Witaj !

Witaj na moim blogu o stardoll ! Znajdziesz tu nowości, kody, najpopularniejsze rzeczy i dużoo, dużo innych rzeczy o stardoll ! Codziennie coś nowego, a praktycznie prawie zawsze! Pozdrawiam ;* !