piątek, 10 kwietnia 2009

Nowości w starplazie


Mi się podobają. Zdziwiłam się, że ta torebka z pieskiem jest dla non-superstar. Kupiłabym se tą sukienkę, którą mam na sobie na zdjęciu, ale cóż, nie mam kasy, ponieważ wydałam na nowe wnętrze, które urządziłam niezbyt ładnie, ponieważ nie miałam dużo kazsy na urządzenie. Obecnie zarabiałam na wiadomościach o spoilerach, ale chętni się mówiąc 'zmyli'. Pojechali gdzieś na święta, lub pomagają rodzicom sprzątać, przygotowywać się do świąt.
Dziś ze starszą siostrą cioteczną maluję jajka, może ktoś wysłałby zdjęcie swojego sposobu na robienie pisanek? Umieszczę wtedy 'honorowo' z boku, tam gdzie każdy będzie mógł zobaczyć. Jeżeli ktoś chętny, proszę załadować zdjęcie na www.imageshack.us :) W języku ang. ale myślę, że się połapiecie. Nie ma komentarzy, ale myślę, że ktoś to przeczyta. Może..

Brak komentarzy:

Witaj !

Witaj na moim blogu o stardoll ! Znajdziesz tu nowości, kody, najpopularniejsze rzeczy i dużoo, dużo innych rzeczy o stardoll ! Codziennie coś nowego, a praktycznie prawie zawsze! Pozdrawiam ;* !